Page 78 - Uroda_i_Medycyna_7
P. 78
Przepis na urodę Kalina Ben Sira e ekspert branży beauty, odkrywa przed nami kulisy działalności kspert branży beauty, odkrywa przed nami kulisy działalności polskich salonów kosmetycznych polskich salonów kosmetycznych Czy każdemu może się udać wbranży beauty? Czy istnieje sprawdzony przepis na sukces? Wjaki sposób osiągnęli go najwięksi na rynku? Beauty Inspector to program telewizyjny, wktórym można znaleźć odpowiedzi na wszystkie te pytania. Kalina Ben Sira, jako ekspert wzarządzaniu placówką beauty, odwiedziła osiem salonów wcelu podzielenia się zwłaścicielami oraz personelem swoją wiedzą idoświadczeniem, zdobywanymi przez lata. eauty Inspector przybliżył widzom świat salonów kosmetycznych tów. Oczywiście nie ma jednego, idealnego przepisu na prawidłowe funk- oraz pokazał, jak odnieść sukces wtej branży. Prowadząca program cjonowanie placówki, ponieważ każda jest samodzielnym i wyjątkowym BKalina Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla, lidera branży beauty organizmem, jednak przez wszystkie lata prowadzenia własnego biznesu na- wPolsce, wraz zpartnerami programu – rmą ITP. S.A. oraz Reifeissen uczyłam się kilku bardzo istotnych rzeczy, które sprawdzają się wwiększości Leasing, sprawdziła jak naprawdę działają placówki kosmetyczne wPolsce, przypadków. Po pierwsze, niezwykle ważna jest dobra organizacja placówki odsłoniła wiele tajemnic oraz podpowiedziała, jak prowadzić biznes zsuk- – wźle zorganizowanej klient od razu czuje się zagubiony. Niezwykle istotne cesem. Misją programu było zdiagnozowanie największych problemów jest zaangażowanie właściciela, ponieważ często zdarza się, że inwestorzy nie konkretnych salonów iwskazanie im takich rozwiązań, aby przyciągały mają kompletnie pojęcia otym, co dzieje się wich salonie ico mają wofer- rzeszę klientów. Wkolejnych odcinkach poznaliśmy historie osób, które cie, aprzecież podstawą sprzedaży jest znajomość swojego produktu. Należy zdecydowały się na prowadzenie własnego interesu – ich zmagania zpra- pamiętać otym, że łatwiej jest pozyskać nowego gościa, niż go zatrzymać. cownikami oraz często niełatwą walkę oklienta. Dlatego zjednej strony klient musi być traktowany indywidualnie, azdru- „Dostawaliśmy wiele zgłoszeń od salonów, które wyrażały chęć udziału giej muszą funkcjonować pewne standardy, według których wszyscy pracują. wBeauty Inspector, co jest dowodem na to, że istnieje duże zapotrzebo- Kolejnym kluczem do sukcesu są pracownicy. Bez nich żadna rma nie ma wanie na tego typu programy – mówi Kalina Ben Sira. – Każdy odwiedzo- prawa prawidłowo funkcjonować, oni są larem, trzeba od nich wymagać, ny przeze mnie gabinet zmagał się zindywidualnymi problemami, jednak ale najpierw należy nauczyć ipoinformować, czego te wymagania dotyczą. wefekcie wszystko sprowadzało się do tego jednego głównego – braku klien- Tu kolejny problem powtarzał się wwiększości placówek – brak określonych 2 La_Perla_8_str_KS.indd 2 2015-03-02 14:45:30
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83