Page 47 - 12_2014_lr_Neat
P. 47
zrobić – tak podpowiadało mi serce. Czterofazo- wy zabieg Repechage zgodnie z francuskim tłu- maczeniem daje skórze drugą szansę. Stworzona przeze mnie marka Repechage była drugą szansą w moim życiu. Z tego co słyszałam, dała Pani drugą szansę wielu ludziom i biznesom? Amerykańska bizneswoman z Legnicy W latach 80. w USA otworzyło się mnóstwo salonów SPA, a kiedy w 2008 r. przyszedł kryzys, Historia kariery Lydii Sarfati brzmi, jak spełnienie to ich managerowie nie mieli pomysłu, co z tym Amerykańskiego Snu. Urodziła się w Legnicy, wraz zrobić. Nie wprowadzali żadnych zmian, licząc na z rodzicami wyemigrowała na Zachód po wydarzeniach to, że problem sam się rozwiąże. Nie nadążali za z marca 1968 roku, trafiła do Nowym Jorku. W Polsce chciała czasami. Ale już Einstein twierdził, że to prawdzi- studiować demratologię, w Stanach zajęła się osmetologią. we wariactwo – robić ciągle to samo i liczyć na to, Najpierw pracowała jako kosmetyczka na Manhattanie, że się uzyska lepsze wyniki. Dlatego ja stale wymy- potem została kierowniczką w Ann Kean Salon, by w 1977 ślam nowe koncepcje. Moim pomysłem jest Facial Bar, który najpierw roku otworzyć swój własny salon Klisar Skin Care Center. wprowadziłam w 2008 roku w Waldorf Astrorii Wkrótce jej stałymi klientkami były m.in. Ingrid Bergman w Nowym Jorku, potem we Włoszech, a ostat- z córką Isabellą Rosselini oraz Nancy Reagan. Na wizytę w jej nio otworzyliśmy jeden również we Wrocławiu. salonie, który uchodził za najlepszy w mieście, trzeba było To szybkie zabiegi na fotelu, przy oknie, na które czekać trzy miesiące. A to był dopiero początek. można wpaść „z ulicy”. Musi być je widać w witry- Trzy lata później postawiła fabrykę i uruchomiła produkcję nie salonu. Ludzie przechodzą ulicą, zainteresują znanych dziś już niemal na całym świecie kosmetyków na się, wpadną na 15 min (maksymalnie pół godzi- bazie alg. Firmę Repechage prowadzi z mężem Dawidem. ny) i natychmiast poczują się lepiej. Z jednej strony Sama zaś jest dyrektorem Itercoiffure North America Skin koncepcja ta znakomicie wpisuje się w dzisiejsze Care & Spa Council oraz prezesem honorowym CIDESCO pędzące czasy, kiedy ludziom trudno z góry umó- USA. Za swój wkład w rozwój rynku kosmetycznego wić się na wizytę i przeznaczyć na nią dwie godziny otrzymała wiele nagród, m.in. prestiżową amerykańską ze swojego cennego czasu. Z drugiej zaś strony to taka kosmetyczna zakąska czy raczej przynęta na Dermoscope Legend Award. klienta. Jeśli zobaczy, że taki krótki zabieg działa, to wróci na dłuższy rytuał. Ważne jest tylko, by były to zabiegi z efektem WOW, np. przynoszący ulgę zabieg na oczy czy na twarz – lamina z laserem. Klient wstaje z fotela i natychmiast czuje różnicę. Moim ostatnim pomysłem jest maska dla masa- żystów, czy raczej ich klientów. Z płótna, nasączo- na fantastycznymi preparatami. W większości SPA ludzie zamawiają masaże. Masażysta pracuje nad ciałem, a co w tym czasie dzieje się z twarzą? Nic! Dla twarzy to kompletna strata czasu. A tymcza- sem, kiedy klient leży na plecach, można mu na twarz nałożyć taką maskę. I wyjdzie z zabiegu po- dwójnie zadowolony. A potem wróci? Po moich zabiegach klienci zawsze wracają! 47 44-47.indd 47 2014-12-15 15:33:15