Page 23 - 12_2014_multimedia
P. 23
R E K L AMA jest eksponowana w londyńskim Harrodsie, a w 2007 roku była prezentowana w Perfumerii Quality Missa- la w warszawskim hotelu Marriott. Jest jednak dobra wiadomość dla miłośników luksusu. Zapach ten istnie- je również w tańszej wersji, we flakonie ze szkła z po- jedynczym brylantem na szczycie. Woda perfumowana 50 ml kosztuje 2 680 zł, a perfumy „tylko” 8 720 zł. Made in France Oba zapachy sprowadza do Polski perfumeria Quality. www.toideparis.com Drogocenny makijaż Wznieś się ponad zgiełk miejskiego życia i codzienności, Najbardziej zaskakujące jest to, że nawet kosmetyki do makijażu mogą kosztować krocie. Szminka Kiss Kiss zaznaj chwili relaksu i komfortu, pokonaj upływający czas Gold & Diamonds od Guerlaina kosztuje… 65 tys. do- dzięki TOI DE PARIS Cosmetics®.... larów. W tym przypadku cena również mówi nie tyle o zawartości, co o opakowaniu wykonanym z 18-kara- towego litego żółtego złota ze 199 brylantami. Dodat- kową ciekawostką jest fakt, że można poprosić o spe- cjalny imienny grawerunek w złocie oraz o wymianę wkładu szminki, gdy się skończy. Zwykła szminka Kiss Kiss kosztuj tylko 115 zł. Jednak nie jest to wcale naj- droższa szminka na świecie, bowiem firma H. Couture Beauty wypuściła pomadkę i tusz do rzęs z kolekcji So- cialite wysadzane kryształami Swarovskiego i inkrusto- wane 18-karatowym złotem za… 14 milionów dolarów (w regularnej sprzedaży te produkty są dużo tańsze, choć i tak drogie – tusz kosztuje 590 dolarów, a szmin- ka 150). Równie drogie potrafią być… lakiery do paznokci. Za niewielką buteleczkę z czarnym Azature Black Diamond trzeba zapłacić 250 tys. dolarów. Tym razem to cena składników, diamentowych drobinek. Z kolei znana i lubiana (także w Polsce) firma Essie posiada w swojej ofercie lakier „I do” stworzony we współpracy z maga- zynem Allure, dostawcą platyny Johnsonem Mattheyem i firmą PGI. Prototyp z buteleczką z platyny kosztował 55 000 dolarów. Obecnie dostępna jest tańsza wersja, Nowa gama kosmetyków TOI DE PARIS Cosmetics® za jedyne… 250 dolarów. v oparta na naturalnych, licznych właściwościach oleju z pestek winogron Moc opakowania olśni naturalne piękno każdej cery! Na to, czy wybierzemy dany kosmetyk, ma wpływ wiele czynników. Philip Kotler, autor klasycznego podręcznika marketingu, nazywa opakowanie pięciosekundową rekla- Rytuały urody TOI DE PARIS® to: mą. Ponieważ czas, w jakim większość z nas przekonuje Mleczko do demakijażu Peeling do twarzy się do nowego drogiego kosmetyku, jest taki sam, w jakim oceniamy nowego znajomego. Pierwszych kilka sekund de- Maseczka oczyszczająca Krem na dzień cyduje nie tylko o tym, czy coś nam się podoba czy nie, ale też o tym, czy wydamy na to pieniądze. Kolor, kształt, Mleczko do ciała Krem do stóp Krem do rąk tworzywo z jakiego zrobiono opakowanie, a nawet czcion- ka, jaką wykonano napisy na etykiecie, wszystko to ma wy- Wyśmienita jakość gwarantowana certyfikatem „Made in France”. wołać określone skojarzenia, uczucia, wzbudzić pożądanie, pozwolić poczuć się kimś wyjątkowym. Patrząc na ładnie Kosmetyki produkowane wyłącznie na bazie produktów naturalnych. opakowany kosmetyk, mamy też odnieść wrażenie, że ko- rzystamy z produktu dopracowanego w każdym calu. Z ba- dań wynika, że najbardziej podatni na wygląd opakowania jesteśmy podczas zakupów perfum. Odkryj nową linię francuskich kosmetyków i ich rytuały urody. Chętnych do współpracy prosimy o kontakt: e-mail: andrzej.toideparis@gmail.com, wlodzimierz.toideparis@gmail.com tel.: +33 603 005 908, www.toideparis.com 34-39_Najdrozsze kosmetyki swiata_KS.indd 39 2014-12-15 11:32:57