Page 50 - Eden_04_2015
P. 50
Profesjonalnie o SPA Etykieta SPA l Jeżeli mają Państwo wątpliwości lub pytania doty- czące zabiegu, w każdym momencie można zwrócić się o wyjaśnienie do terapeuty. Prosimy poinformo- Co czeka nas w SPA? Aby zrozumieć charakter wać terapeutę o swoich preferencjach lub obawach. pobytu w takim hotelu warto zapoznać się z re- l Szanujemy Państwa intymność. Dlatego przy gulaminem, zwanym często „etykietą SPA”. zabiegach na ciało oferujemy bieliznę jednora- l Prosimy o przybycie 15 minut przed rozpoczę- zową. Podczas masażu odsłonięta jest tylko ta ciem zabiegu, aby mieć czas na przebranie się, część ciała, która jest masowana. wypełnienie karty i podanie informacji o stanie l Nie zalecamy spożywania ciężkich posiłków zdrowia oraz rozmowę z terapeutą. przed rytuałami i masażami. l Polecamy rezerwację zabiegów na kilka dni przed l W SPA nie podajemy alkoholu - obowiązuje bez- ich planowanych terminem. W przypadku braku względny zakaz jego spożywania. Zastrzegamy wcześniejszej rezerwacji nie możemy zagwaran- sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w tować wykonania zabiegu. przypadku gdy Gość jest pod wpływem alkoho- l Dokładamy wszelkich starań, aby czas spędzo- lu, narkotyków bądź innych używek. ny w naszym SPA był prawdziwym relaksem dla l W przypadku niewłaściwego zachowania (pro- ciała i umysłu. Dla Państwa komfortu prosimy o pozycje seksualne, agresja itp.) zastrzegamy so- nieprzynoszenie lub wyciszenie telefonów ko- bie prawo do przerwania zabiegu i obciążenia mórkowych oraz przyciszone rozmowy. Gościa pełną odpłatnością. l Gości hotelowych prosimy o przybycie do SPA w l Dzieci poniżej lat 16 mogą korzystać ze SPA za szlafroku i kapciach, które są do Państwa dyspo- zgodą lub w obecności Opiekunów. zycji w pokojach hotelowych. Goście spoza ho- l Korzystanie z kamer i aparatów fotograficznych telu otrzymają w recepcji SPA BAG, zawierający w pomieszczeniach SPA jest zabronione. szlafrok, kapcie oraz ręcznik. l Po zabiegach pielęgnacyjnych zapraszamy do l Aby ciało było w pełni przygotowane na dobro- pokoju relaksu. czynne działanie kosmetyków, przed zabiegami Fragmenty Regulaminu MERA SPA w hotelu Mera zalecamy krótki prysznic. w Sopocie. norodne elementy, jak: jakość gastronomii i układ funkcjonalny pomieszczeń oraz wyposażenie, ale także atmosfera, jakość obsługi, gościnność, kon- takt z gościem i jego poczucie komfortu. Znacze- nie tych elementów jest tak różne jak oczekiwania i potrzeby poszczególnych gości. Dlatego wydaje się, że najbliższe lata rynku SPA to nieuchronna specjalizacja usług i ofert dedyko- wanych do precyzyjnie określonych grup klientów, którzy będą coraz bardziej świadomi i wymagający i będą oczekiwać zaspokojenia swoich konkret- nych potrzeb. Kluczowym elementem sukcesu stają się więc, obok materialnych czynników świadczenia usług, postawa i kwalifikacje personelu. Ponieważ go- ście przyjeżdżają po wrażenia oraz regenerację i wypoczynek, sprostać ich oczekiwaniom można tylko dzięki właściwej atmosferze, otwartości, na- turalnej serdeczności i odpowiednim relacjom, ja- kie towarzyszą świadczeniu usług SPA i wellness. Entuzjazm gospodarzy przenosi się wówczas na gości, powodując, iż czują się oni rozpieszczani, traktowani jak przyjaciele domu i chętnie wracają. A przecież o to właśnie chodzi, by goście wracali do SPA z przyjemnością i przekonaniem, że czeka na nich komfortowy (rozumiany nie tylko jako wy- sokość rachunku!) pobyt. Robert Węglarz 50 50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55