Page 54 - okladki
P. 54
Chirurgia plastyczna duje utratę tkanki tłuszczowej, a także obkurcza skórę. stykę brzucha, lifting twarzy, plastykę powiek, korektę Co ważne, pacjenci po zabiegach liposukcji mogą sko- nosa czy odstających uszu. Pacjenci mogą też skorzystać rzystać także ze specjalistycznych masaży – tzw. drenażu z szerokiej gamy zabiegów z zakresu chirurgii ręki. limfatycznego, w postaci serii zabiegów Lipomassage, A z medycyny estetycznej np. powiększanie ust czy które znacznie przyspieszają rekonwalescencję i poma- korektę zmarszczek mimicznych i statycznych kolejno gają w osiągnięciu najlepszego wyniku estetycznego. Po botoxem i kwasem hialuronowym. Dysponujemy też zabiegach chirurgicznych proponuję karboksyterapię, laserem Vectus do bezbolesnej i bezpiecznej, dzięki która m.in. przyspiesza gojenie i niweluje blizny. czytnikowi melaniny, depilacji laserowej. Czyli oferujecie zabiegi zarówno z zakresu chi- Dziękuję za rozmowę. rurgii jak i medycyny estetycznej? W ramach chirurgii plastycznej wykonujemy m.in. pla- Rozmawiał Wieńczysław Zaczek Pytaj i czuj się bezpieczna To ogólnopolska kampania na rzecz bezpieczeństwa implantów piersi, zainaugurowana 21 marca w Warszawie przez polską firmę Artimed i niemiecką markę Polytech. Artimed jest organizatorem wielu międzyna- rodowych konferencji i warsztatów z udziałem światowej sławy chirurgów plastyków. Posia- da ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie dystrybucji materiałów dedykowanych chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Jest także laure- atem prestiżowych nagród, m.in. międzynaro- dowej nagrody Prix de Beaute 2013 za zabieg Pelleve, Prix de Beaute 2014 za Scar Repair, Prix de Beaute 2015 za zabieg chirurgii plastycznej z użyciem implantów marki Polytech. Niemiecka firma Polytech to producent naj- wyższej klasy implantów, twórca unikatowego programu Implants of Excellent (dożywotni program gwarancyjny). Magazyn Cosmo- politan określił implanty Polytech mianem „mercedesa” wśród tego rodzaju produktów. Celem kampanii jest wzrost świadomości, rzetelna i profesjonalna informacja w zakre- sie chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Partnerami akcji są czołowi polscy chirurdzy plastycy i onkolodzy. Kampania „Pytaj i czuj się bezpieczna” wzbu- dziła już duże zainteresowanie mediów. Z uwagi na skalę i przekaz akcji miesięcznik Cosmopolitan i Radio Polska Live objęły ją Na zdjęciu: dr Tadeusz Witwicki odbiera dyplom uczestnictwa w kampanii „Pytaj patronatem medialnym. i czuj się bezpieczna”. Obok, od lewej: Monika Brala (Marquard Media), Beata Łapińska Więcej na www.implantypolytech.pl lub (European Beauty Center), Dominika Antepowicz (Artimed) www.czujsiebezpieczna.pl 54
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59